lördagsfest.



Här sitter jag och är stressad, ändå skjuter jag på att hoppa in i duschen. Det blir alltid
såhär när jag har tider att passa. Jag har mycket tid på mig men väntar ändå till sista
minuten innan jag börjar göra mig klar. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli bättre
på att hålla tider, får helt enkelt ta mig i kragen och börja flera timmar innan. Det skulle
nog kunna funka.

Jag ska i alla fall duscha, fixa mig och plocka fram lite grejer. Emmylie, Elin och Stephanie
kommer hit lite senare och då är det fest hela natten lång. Om jag ska vara ärlig så har
jag längtat efter denna kväll. Satan vad taggad jag är. Vill att festen ska börja.

Vad ska alla andra göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0