Sövde.











Fick låna min brors kamera, Nikon D3100, för att testa om det är något jag gillar.
Jag har planerat att köpa en ny kamera efter jul, även om jag gillar min Canon 1000D
så är den inte riktigt så bra som jag vill att den ska vara.
Fick testa min vän Johans kamera, Canon 550D, och jag föll direkt. Vill ha den! Så om
jag inte hittar någon annan så blir det en sådan jag kommer köpa i slutet av detta året.
Imorgon kommer ni förhoppningsvis se några foto som jag tagit med den kameran,
Marie måste bara skicka dem till mig, så kommer ni se skillnaden.

Dessa ovan är tagna med min brors kamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fina bilder! Vad hade du för inställningar? Eller du fotar bara med automatisk?

2011-11-17 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0