Bokhandeln i Ystad.






Även om jag är trött stora delar av tiden så är jag evigt tacksam för allt jag gör om
dagarna. Att jag har en utbildning i Malmö som är pågående och att jag har ett helt
underbart jobb i Ystad att gå till när jag inte är i skolan. Jag trodde verkligen inte att
det skulle bli så bra på den fronten, men för tillfället funkar det och det gör mig riktigt
glad.
Att jag sedan har helt underbara kollegor gör bara saken bättre. Ovan ser ni tre av
dem. Tre personer som faktiskt finns där och lyssnar. Och som får mig att skratta och
må bra. Vad mer kan man önska sig?!
Måste även säga att många av kunderna också är helt underbara. Så om ni är i Ystad
så får ni gärna komma in och hälsa på och kanske t.o.m köpa en bok eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0