don't worry, be happy.



Att försöka beskriva det kaos som håller på att ta över inom mig, det kan var den mest
omöjliga uppgift jag någonsin har försökt mig på. För det går inte att förklara vad jag
känner just i detta ögonblick. Det finns för många känslor som slåss mot varandra i ett krig
som ingen kommer vinna.
Jag ligger i en säng som inte riktigt är min egen, där ena kudden inte luktar som mig. Jag
drömmer mig tillbaka till natten som gått och de timmar på denna dag som har tagit mig
till just denna sekund. Jag minns en kram. Flera kyss. Kärleksfulla ord. En hel livstid.
Jag lever på lyckan som denna sömnlösa natt har gett mig. Jag vet att det inte kommer
vara förevigt. Snart kommer jag minnas varför jag egentligen inte borde dela min säng
med någon som gör mig så lycklig och så olycklig på precis samma gång. Fast just nu bryr
jag mig inte eftersom allt känns perfekt. Imorgon kommer denna dag vara över och även
de tankar som får mig att le just nu.

Detta har varit den bästa natten och dagen i hela mitt liv. Och jag överdriver inte. Om jag
fick göra om en enda dag så skulle det varit denna. Det går inte att förklara i ord, hur
mycket jag än försöker så blir det inte bra. Därför sätter jag punkt för det nu.
Nu ska jag njuta av lyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0