borta bra men hemma bäst.



Idag var jag på ett väldigt intressant litteraturseminarium. Det handlade om de olika sätten
att se på varje individs identitet, sig själv och i relation med andra. Vi kom in på lite andra
spår som hur man kunde förklara detta genom bl.a. behavorismen, det sociokulturella
perspektivet och konstruktivismen. Slutresultatet blev många bra diskussioner och det
känns som om jag har fått ett litet större grepp om denna kurs.

En väldigt intressant och rolig dag på högskolan, tänk om alla dagar hade varit så här.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Skönt att det kändes bra i skolan idag Mika! :)

Detta läsår kommer bli hur bra som helst ska du se, du har bara varit ifrån skolan över sommaren det är därför det känns segt nu!

Jag vet att man inte ska börja prata om ledighet och sånt nu när man precis kommit igång med plugget men har du nån helg över så tveka inte att ta dig upp till mig!



Kikar in här lite då och då,

hope you don't mind!

Puss&Kram

/Stephanie

2011-09-08 @ 22:00:34
URL: http://steffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0