Mys med mamma.


Det är lördag. Jag är bjuden på fest i Ystad och i Malmö. Jag väljer att stanna hemma.
Även om jag är riktigt sugen på att dra ut och dansa så är jag för trött för det. Praktik
mån-fre och sen jobb idag(långlördag t.o.m). Det tar på krafterna.
Så jag ska stanna hemma och, hör och häpna, mysa med mamma. Vi ska beställa mat,
köpa lite godis och se film tillsammans. Vi är båda lediga samtidigt, händer inte så ofta
längre. Så vi ska ha lite mamma-dotter-tid. Vilket vi nästan aldrig har.
Jag önskar att det alltid kunde vara såhär.
Glada skratt. Mysiga kvällar. Till och med lite kärlek. Lycka.

Nu hör jag att mamma öppnar dörren, dags för mat.
Ni får alla ha en helt underbar lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0