fika-mys på OV.


fler foto: theheartisarebel.devote.se

Fika med Olof Viktors med Stephanie idag, var riktigt mysigt. Trots regn och rusk skulle
jag vilja säga att det har varit en relativt bra dag. Vi insåg båda att vi inte setts på över
tre månader - helt sjukt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, kändes så bra att
få träffa henne igen. Har saknat henne mer än jag kan beskriva i ord.

Nu sitter jag och ser på tv, äter lite nötter och försöker njuta av kvällen. Älskar att vara
ensam hemma, även om det bara är för en kväll. Även om tystanden ibland är riktigt
bedövande så uppskattar jag varje ensam stund. Funderar på att läsa lite och sen lägga
mig - börjar redan bli trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0