fika och plugg.



Idag har jag fikat med denna fina människa. Några få foto till: theheartisarebel.devote.se

Ja, det har faktiskt varit en ganska bra dag. Haft en lektion i matematik och efter det
fikade jag med Marie. Vädret har varit på min sida denna dag och det känns verkligen
som om allt kanske kommer lösa sig. Det är sådana dagar jag tar med mig och lägger
i den lilla lådan mitt i hjärtat som påminner mig om allt fint.
Även om de har lovat regn och snö under påsken rör det mig inte, att vädret går emot
allt är inte ovanligt och inget väder kan förändra helgens planer. Det kommer bli fest,
mycket skrivande, en del pluggande och sedan får vi se om jag ska på äventyr med
någon vän. Är ledig från jobbet denna helg, både skönt och jobbigt.

Har dock lite ångest över de kursval jag måste göra nästa vecka, har ingen aning om
vad jag vill läsa. Kan knappt tänka på det men måste bestämma mig snart. Väldigt
rädd för att jag ska välja fel, men ett val måste göras. Funderar på svenska, engelska,
psykologi eller något annat. Det är svårt. Riktigt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0