my days.



Även om det bara var en vecka sedan jag skrev känner jag mig ändå lite av banan då
jag inte haft tid/ork att skriva - varken här eller på något annat ställe. Jag mår verkligen
sämre när jag inte får skriva av mig, helt oberoende av vad jag skriver.

Jag har i alla fall fokuserat mycket på skolan, mina vänner och den framtida flytt som inte
alls är lika långt borta längre. Jag har även jobbat lite, varit på författarkväll och njutit av
varje dag som om det vore den sista. Sen får vi inte glömma alla handbollsmatcher jag
varit på för att stötta Ystads IF som är påväg mot en final. Just nu är det semifinaler som
gäller, förhoppningsvis tar de sig igenom dem också. Jag hoppas!

Ja, även om jag egentligen inte gör någonting hinner jag ändå med ganska mycket. Utöver
allt annat har jag även börjat packa. Flyttar inte riktigt än, men vill bli klar nu eftersom de
veckor som kommer är väldigt händelsefulla - därför vill jag börja redan nu. Har insett att
jag har för många saker på mitt rum, vilket ger mig extrem ångest. Måste slänga hälften av
mina grejer känns det som - inte alls roligt. Dock är mycket som jag har inte något jag har
något behov av. So many things to do.

Nu ska jag klä på mig och gå hem till pappa, vi ska spela lite spel och sen är det dags för
handboll. Ystads IF spelar borta och vi ska se matchen på nätet - vi hoppas på vinst även
om det kommer bli riktigt svårt. Jag hoppas att ni alla har en fortsatt fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0