söndag.



Detta blev outfiten för kvällen - var hemma hos Emmylie igår, drack några glas vin och
pratade om allt möjligt tills klockan blev lite innan ett och jag gick hem. Det var riktigt
mysigt och ett bra slut på en bra dag.
Måste dock säga att det är lite för kallt för min smak. Jag har inget emot att det är kallt
utomhus, men när ens element inte riktigt vill fungera och det är lika kallt inne som ute -
då är man inte så jäkla pepp på kylan. Vaknade flera gånger inatt av att jag skakade
i hela kroppen p.g.a kylan. Inte roligt.

Nu ska jag mysa lite i sängen, sen ska jag klä på mig och möta upp Linn - vi ska gå och äta
gyros. Längtar sjukt mycket, får aldrig nog av min favoriträtt. Jag hoppas att ni har en fin
söndag, vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0