sömnlös in Ystad.



Denna dag har verkligen tröttat ut mig, ändå kan jag inte somna. Så fort jag blundar
ser jag saker som jag egentligen inte vill glömma, men som får mig att tänker efter och
begrunda alla val jag gjort.
Många av mina vänner gör helt andra saker än mig denna kväll. De njuter och lever,
tar vara på varenda minut som livet har att erbjuda. Jag ligger i sängen och funderar på
allt som gick fel. Eftersom jag inte kan sova ska jag städa. Låter helt sjukt men jag kan
inte tänka mig att göra något annat just nu. Måste sluta fundera och bara njuta av musiken,
så att säga.

Jag hoppas att alla har en fin kväll.
Nu ska jag återgå till städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0