today.


Detta har jag haft på mig idag, en ganska händelsrik dag som började med sovmorgon
och slutade med en fika med Emmylie och sen hälsade vi på hemma hos Sebbe och Elna
för att se deras nya lägenhet. Måste säga att jag är sjukt avundsjuk, så fin!

Jag vill även berätta för er att jag har skapat en till blogg. I denna blogg kommer jag
enbart lägga in foto, detta beror på lite olika saker. Det är därför jag inte har lagt in så
många foto här på sista tiden. Om ni vill titta in och se de foto jag har tagit gör ni det
här: theheartisarebel

Jag hoppas i alla fall att ni alla har haft en fin dag. Nu sitter jag och är arg över att Sverige
inte spelar bättre (handbollsnörd som jag är) - jag vet att de kan mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0