äventyr.

 
Har haft en helt fantastiskt dag i Lund med Vicky, måste säga att jag verkligen älskar den
staden - skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Har faktiskt varit inne och checkat läget
på några lägenheter för att se vad de kostar - man vet aldrig vart jag hamnar i framtiden
efter att jag är klar med utbildningen.
Förutom att njuta av en vacker stad var det även helt underbart att få träffa Vicky igen, vi
har alltid så kul ihop och vi kan verkligen prata om allt. Fick möjlighet till att prata om allt
som jag har förträngt i väntan på någon som verkligen förstår och varit del av själv. Väldigt
skönt att få bearbeta, reflektera och acceptera tillsammans med någon som förstår.
 
Förutom att hänga i Lund har jag mest jobbat på sista tiden. Är väldigt glad att jag har en
del jobb nu, klarar inte av att bara vara hemma. Måste dock säga att det känns som om
jag är fullbokad hela tiden, även när jag inte jobbar, vilket gör att jag inte har tid att träffa
vänner som jag verkligen vill umgås med. Men finns inte så mycket jag kan göra åt saken.
Den enda som jag träffat ganska mycket är Angelica, men det är enbart för att hon snart
åker iväg på semester i två veckor - skönt för henne, ensamt för mig.
Fast tiden kommer gå snabbt och den fjärde augusti kommer de hem igen och då är det
fest som gäller. Längtar redan!
 
Jag har även slutat förtränga att jag snart fyller år, vilket betyder att jag faktiskt har börjat
planera inför dagen. Att dricka några glas vin på Ölis i Malmö med kära vänner - det är
precis vad jag vill och ska göra på min födelsedag. Eftersom jag fyller år mitt i veckan blir
det ingen större fest, men det är inte viktigt - jag vill bara umgås med människor som gör
mig glad och förgyller mitt liv. Sedan blir det lite mer fest till helgen då Angelica och Basse
har kommit hem - det kommer förhoppningsvis att bli en episk kväll.
 
Fast nu ska jag lägga mig i soffan, mysa med Sheldon och tacka för att mitt liv äntligen
börjar bli som jag vill att det ska vara. Ni får alla ha en trevlig kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0