bitter.

 
Jag är riktigt jäkla bitter just nu. Efter att ha varit förkyld, haft feber, förkylningsblåsor
som fått min underläpp att se smått missbildad ut och en massa annat så trodde jag
verkligen att det var påväg att bli bättre. Fast jag tror att Ödet kände av det, att min
vardag började bli normal och bra igen - utan varken sjukdomar eller problem. Och då
tyckte nog Ödet att det var fel, för varför ska jag någonsin få ha det bra?!
Ödets svar på det var enkelt - förstör hennes rygg ytterligare en gång. Så nu kan jag
varken sitta, gå eller stå - det gör ont varje gång jag rör mig och allt känns verkligen
riktigt hopplöst. Det känns extra hopplöst eftersom jag ska jobba fem dagar nästa
vecka, men jag ska testa imorgon och sen får vi se hur det går.
 
Ja, jag är riktigt bitter just nu. Speciellt eftersom nästa vecka skulle bli perfekt. Jag
skulle jobba, njuta av varje dag och fira min födelsedag x2. Om det fortsätter såhär så
blir det inget Ölcafé i Malmö på tisdag(min födelsedag) och det blir ingen fest på lördag
heller - kan inte ha kul när det gör såhär ont.
Försöker göra det bättre, knaprar tabletter som om det vore godis och gör små övningar
för att vänja ryggen. Fast det känns ganska hopplöst, med min tur så kommer det ta
lång tid innan det är bra igen. Som tur är har jag i alla fall min kryckor som hjälper mig
när jag måste lämna lägenheten.
 
Nu ska jag sluta vara så bitter, men var tvungen att skriva av mig. Klarar inte av att sitta
hemma och gråta bara för att jag inte vet hur jag ska sitta i soffan för att det ska sluta
göra ont. Jag ska försöka vänja mig vid smärtan, har gjort det innan och förhoppningvis
funkar det nu också. Även om jag känner mig ganska uppgiven inför nästa vecka så ska
jag ändå försöka att inte gå ner mig helt. Vi får hoppas på det bästa.
Har ni inget roligt att berätta som kan förgylla min dag till viss del?

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är den vackraste och klokaste kvinnan jag vet. Skickar massor av krya på sig kramar ♥

2012-07-29 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0