Sommarlov.





Nu har jag avverkat min sista lektion för denna termin. Det har varit en heldag i skolan
med tentor, redovisningar och många skratt. Det har verkligen varit en helt underbar
termin och jag kommer sakna varenda dag. Även om plugget varit jobbigt ibland så har
jag ändå längtat till skolan - detta beror på de fina människor som jag gjort grupparbete
med. Vänner som jag verkligen uppskattar och jag tackar för att de gjort mitt liv bättre
på så många sätt och vis.

Idag fick jag reda på att jag klarade salstentan jag gjorde i matematik från början 2.
Det gjorde verkligen min dag, nu behöver jag inte oroa mig för det mer. Måste även säga
att jag känner mig ganska stolt över att jag fick alla rätt på en uppgift som jag anser var
den svåraste. Till och med vår lärare gav mig en blick som för att säga att det var riktigt
bra gjort och att han var imponerad. Fast jag kan ju bara ha inbillat mig. Lever dock på
den inbillningen och njuter av det.
Fick även reda på att jag och Carina, som gjort en paruppgift ihop, nu är godkända och
kan lägga det bakom oss. Nu börjar verkligen mitt sommarlov, behöver inte oroa mig för
någonting längre. Det känns fantastiskt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa lite med Sheldon, min underbara lilla putte. Om
ni vill se foto på honom så kan ni gå in på mikalundblad.devote.se
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0