I feel just like a child.



Det har verkligen varit en helt fantastisk dag!
Kan inte riktigt förklara det i ord, men det känns som om allt har gått rätt idag - precis
allting, som om Ödet varit på min sida. Jag tackar och tar emot, det känns nämligen
väldigt behövligt. Har fikat med Marie och pluggat lite, sen gick vi och åt lunch innan vi
satte oss en stund i solskenet och njöt. Det var underbart!

Det blev en kvällspromenad med pappa, vilket var riktigt mysigt. Jag älskar att umgås
med pappa, han är precis lika konstig och galen som mig - det är därför vi funkar så
bra ihop. Idag har vi hunnit prata om mycket, vilket känns skönt då jag nu kan börja
gå vidare med allt i mitt liv. Svårt att förklara, men det känns som om ett nytt kapitel
börjar för mig.

Jag vet att jag inte varit världens roligare på sista tiden, jag skriver mest om det som
händer i mitt liv och inte hur jag känner inför dessa händelser. Det känns bara som om
jag inte har rätt att lägga min börda på er, fast egentligen är det ingen börda - det är så
mycket mer - som en stor del av mig. Därför jag inte skrivit något på länge, jag har
inte varit redo att dela med mig av mig själv. Det ska bli ändring på det nu, behöver
skriva av mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0