morgonpromenad.



Blev en morgonpromenad med pappa innan, vädret var helt perfekt och det känns skönt
att vara klar med det innan dagen har börjat på riktigt. Har nu ätit frukost, två stekta
ägg, och tagit en helt underbar dusch - nu är jag redo för dagen.
Ska gå till Koppen om en liten stund, tänkte skriva en liten stund och efter det ska jag
fika med Marie - lite som en plugg-dejt. Denna dag har börjat riktigt bra och jag hoppas
verkligen att det håller i sig. Just nu känns det inte som om jag har ett enda problem.

Jag har bestämt mig för att lite smått börja träna och äta GI igen. På sista tiden har det
varit så pass mycket att jag helt enkelt inte orkat att ta tag i det - men nu är det dags att
försöka återkomma till det som en gång varit. Det har varit två tunga år, på många olika
sätt - allt från dödsfall till ångestattacker och för mycket stress. Fast nu börjar det skapas
en balans i mitt liv igen, nu hoppas jag bara att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0