lets go for a walk.



Vad gör jag om dagarna? Jag har ingen jäkla aning. Just nu lever jag i någon form av
dimma som inte riktigt vill skingra sig. Det blir många långa promenader - tid som jag
använder för att överanalysera allt. För det är faktiskt det enda jag gör just nu, tänker
en massa och skapar egna uppfattningar i mitt huvud som inte alltid stämmer. Ibland
hinner jag även sova lite, även om sömnen är riktigt dålig för tillfället och mardrömmar
som skrämmer livet ur mig gör inte saken bättre.

Fast egentligen ska jag vara glad för varje dag som jag får uppleva - det är bara
väldigt jobbigt ibland att vara glad för någonting alls. Jag känner mig lika grå som
vädret utanför mitt fönster, något som inte känns helt okej. Förhoppningsvis hälsar
solen på snart igen och då kommer förmodligen glädjen tillbaka.
Jag har faktiskt ett ganska behagligt liv just nu. Skolan går bra och är riktigt rolig,
läser matematik nu och det är den bästa kursen någonsin! Om lite mindre än två
månader flyttar jag till en lägenhet som kommer vara min och bara min, kan knappt
beskriva i ord hur bra det känns. Jag har världens bästa pappa och bröder, de gör
livet så mycket bättre - på alla sätt möjliga. Jag har fina vänner som jag är väldigt
tacksam för och jag träffar någon som gör mig riktigt glad. Trots att det finns hinder
på vägen och allt sällan är riktigt bra väljer jag att fokusera på glädjen just nu, alla
sorger och krossade hjärtan får vänta tills morgondagen.

Nu ska jag gå en runda, det är söndag och det är mys som gäller för hela slanten.
Btw, var ute och gick i förrgår - tog bilden ovan på denna promenad. Vill ni se fler
foto kan ni gå in på www.theheartisarebel.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0