Födelsedagsfirande.


fler foto hittar ni på theheartisarebel.devote.se

Igår var jag i Malmö för att fira Elsa och Fia som fyller år idag. Vi satt på ölkaféet vid
Möllan och herregud vad mysigt det var. Drack några cider och några glas vin, sen blev
jag även bjuden på något glas också. Det var både billigt och gott!
Jag träffade en massa nya människor och det blev mycket intressanta diskussioner -
både med vänner, nya bekantskaper och t.o.m några irländare. Vi pratade om allt mellan
himmel och jord - fick en ny syn på några saker faktiskt.
Ja, kvällen var perfekt - jag skulle inte vilja ändra på något. Ett speciellt tack till Elsa och
Fia som frågade om jag ville följa med. Grattis till er på födelsedagen! Och tack för att
ni är de ni är - ni är helt fantastisk människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0