on the go.

På sista tiden...

har jag lunchat i Lund med Aggiie och Vicky.

har jag varit i Skurup och tittat på kosläpp med Frida och Hanna.

har det även blivit fika med Stephanie när hon varit hemma i Ystad.

har jag hunnit med att måla ganska mycket, något som är väldigt rogivande för själen.

har jag njutit av det fina vädret som är på besök.



har det även funnits tid för fest. Ölbrännbollen på valborg är tradition. Det var en helt
sjuk eftermiddag/kväll med helt underbara människor.

har det blivit mycket målande inför flytten. Fast det har varit riktigt roligt eftersom pappa
och jag har gjort det tillsammans.


har jag även tittat igenom en massa foto som jag hittade på vinden. Det har varit väldigt
känslosamt och jag har blivit påmind om dagar jag glömt - både bra och dåligt. Sedan
har det gjort att jag saknat mormor, Tore och morfar lite extra mycket idag. Jag försöker
att inte tänka på det så mycket eftersom jag blir väldigt ledsen, men ibland känns det bra
att minnas tillbaka.

Här har ni mitt liv på sista tiden. Jag är sämst på att uppdatera, beror mycket på att allt
händer på samma gång just nu. Igår fick jag nycklarna till min lägenhet och flyttar nu i
veckan. Känns fortfarande overkligt när jag tänker att det är min, bara min lägenhet.
Fast det känns helt underbart, att komma hem till något som bara är mitt, ingen annans.
Sedan är det skönt att kunna börja om, bygga på något nytt och möblera om i vardagen
för att jag själv ska må bra.

Nu ska jag se lite tv, sen kallar sängen. Ska upp tidigt imorgon och börja bära några
lådor till lägenheten, sen får vi se vad som händer. Ni får alla ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0