realisten i solskenet.

 
Träffat pappa varje dag, gått upp allt för tidigt för att åka till min fantastiska praktik, lyssnat
på Håkans nya album(som är helt fantastiskt btw), lagat sjukt mycket mat och njutit av
solen som är och hälsar på. Så ser mitt liv ut nu, låter kanske tråkigt men jag är nöjd.
Lugnet får mig att varva ner och sluta tänka på sånt som brukar stressa upp mig. Ibland
kan det vara skönt att sätta sig ner, luta sig bakåt och enbart observera omgivningen - det
är vad jag gör just nu.
 
Btw så är jag sjukt pepp just nu! Imorgon är det valborg och jag ber till vädergudarna att de
ska fixa fint väder - ölbrännboll och festligheter som vanligt, en fin tradition som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0