uppdatering.

 
Jaha, vad har hänt på sista tiden?
Nu har jag äntligen fått några dagars lov efter tio veckor av tuffa lektioner och samtal med
min lärare som inte har alla hönsen hemma på något vis. Jag har aldrig varit med om något
liknande - att man kan vara så pass bitter och kränkande. Fast skolan har inte enbart varit
jobbig, det har även blivit många dagar på biblioteket med Fia - något som jag värdesätter
mer än något annat.
Trots att skolan har tagit mycket av tiden har jag faktiskt haft lite fritid. Jag har fotograferat
en del(foto hittar ni på mikalundblad.devote.se), umgåtts med vänner, hängt på någon
enstaka pub och druckit vin, chillat hemma hos pappa och Max samt fikat en del. Ja, det
har hänt mycket på sista tiden, mest i skolan, och just nu känner jag att kroppen är helt
utmattad. Nu ska jag vila upp mig tills på onsdag då den nya kursen börjar. Jag är väldigt
glad att jag är lite ledig eftersom jag har två säsongen av Fringe som jag ännu inte sett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0