början av 2013 i bilder.

1. Jag har levt i min Pippi-tröja.
2. Jag har hängt stora delar av min tid på Orkanen. Tentor och chill med vänner.
3. När jag inte träffat vänner så har jag njutit av ensamheten på Orkanen. Skönt ibland.
4. När jag haft lite ledig tid så har jag sett en massa Fringe, herregud vad bra det är!
5. Det har även blivit några dagar i vackra parker.
6. Självklart har jag varit på handboll med pappa.
7. Mysiga middagar i Skurup med fina Carina har varit några fina höjdpunkter.
8. Det har blivit några myskvällar med mina fina bröder och föräldrar.
9. Sheldon har, som alltid, varit den som gjort kvällarna mysiga och underbara.
10. Jag har njutit av snön och trots kylan så är vintern något av det bästa jag vet.
11 och 12. Praktiken har börjat och varje dag på förskolan får mig att älska livet.
13. Bokrean har börjat och jag har redan fyndat tolv nya böcker. Får leva på vatten och
bröd resten av månaden men det är helt okej!
 
Här har ni en del av mitt 2013 so far. Jag har varit med om mycket, fått perspektiv på en
del saker och börjat inse att livet inte alltid kan vara vad man förväntar sig. Nu ska jag ta
på mig och gå en runda på stan, sen blir det chill och ikväll blir det lite fest med två fina
vänner. Jag hoppas på en väldigt trevlig dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0