lördagspepp.

 
Ibland kan jag inte göra annat än älska livet, speciellt när jag har vänner som gör mitt
liv så mycket bättre på så många sätt och vis. I lördags var just en sådan speciell dag
där allt egentligen var skit men så fick mina fina vänner mig att må bättre. Det går inte
att förklara i ord hur tacksam jag är för att ha vänner som verkligen bryr sig om mig.
Lördagen började på ett väldigt jobbigt vis men det blev bättre när jag begav mig hem
till Marie för lite fest. Det var hon, jag, Frida och Hanna - sedan kom Johan och Frans
lite senare. Det var så jäkla roligt och jag hade nästan glömt hur skönt det kan vara
att skratta och bara ha kul. Senare drog jag och Frida till Kingsan innan vi träffade
Aggiie och Basse för att käka lite och catch up.
 
Jag tackar alla inblandade för en fin kväll och för att de alltid finns där för mig när jag
behöver dem. Ni betyder allt och lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0