5 saker en tjej absolut inte vill höra från en kille hon är kär i:

Ja, eller det är i alla fall saker som jag absolut inte vill höra...

1. Situation: Man ligger hemma hos tjejen och myser. Hennes mamma kommer in på rummet och ska lämna kläder och sedan går hon igen.
Killen säger:  "Din mamma är en riktigt snygg MILF (Mother I Like to Fuck). Hur kan är sådan snygg kvinna vara singel?".
VARNING! Killen kanske träffar dig för att kunna spana in din mamma, redan där borde varningsklockan slå. Eller så är han bara sugen på mogna kvinnor, vilket fall som helst så kan det sluta illa.
2. Situation: Tjejen och killen går på stan. Killen stirrar på en annan kille.
Killen säger: "Jag skulle väldigt gärna vilja ha en trekant med dig och en kille till, fast utan dig ibland också."
VARNING! Killen kanske bara vill testa gränserna fast detta kan tyda på att han kanske dras åt "det andra laget" så att säga.
3. Situation: Tjejen och killen går på bio. Efteråt har de följe hem och innan de ska skiljas så pratar de lite.
Killen säger: "Jag är så glad att jag kan prata med dig. Du är precis som en killkompis fast tjej, men jag ser dig inte som tjej. Du är som en i gänget, en riktigt grabb!"
VARNING! Det är nog dags att dra sig bort från killen och försöka glömma honom. När man väl har kommit in i "vänlådan" så är det nästintill omöjligt att komma ur den igen. Det är nog dags att inse fakta, hur ledsen man än blir.
4. Situation: Tjejen och killen har sex och efteråt ligger de och myser.
Killen säger: "Fan vad underbart det var. Fast nästa gång så skulle du väl kunna göra den första delen lite annorlunda. *Hans ex's namn* gjorde alltid det på ett speciellt vis och det var riktigt skönt.
VARNING! Man vill aldrig blir jämför med andra tjejer när det gäller sex. Klart att man ska kunna delge sin partner vad man tycker om men man behöver verkligen inte nämna andra tjejer när man gör det.
5. Situation: Tjejen och killen är ute och festar, hon går på toa och han dansar vidare. När hon kommer tillbaka så ser hon att killen sitter och pratar med en annan tjej. Hon hör vad han säger till henne.
Killen säger: "Nej för fan, det är inte min tjej. Hon är min syster, jag tycker så synd om henne så jag tar med henne ut ibland. Man kan kalla det samhällstjänst."
VARNING! Det finns bara en sak att göra i detta läge: gå fram och slå killen på käften. Nej, kanske lite dramatiskt. Fast då mår man alltid lite bättre efteråt. Om en kille säger såhär så är han inte bara osäker på sin raggning utan även på sig själv och killar som han är verkligen inte värda besväret - de kan vara riktiga svin.


Dessa fem är de som jag absolut inte skulle vilja höra. Det finns klart fler som man absolut inte vill höra, men dessa är de jag kom på just nu. Man kan alltid spinna vidare på det och öka ut det. Fast för tillfället så räcker detta.
Har ni några liknande händelser som har hänt er eller som ni har hört?
Det hade varit roligt att se om detta verkligen sker i verkligheten, jag kan ju säga att inget ovan har hänt mig. Dock så har en del av dem hänt några av mina vänner och det är aldrig roligt.

pic: Nightlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0