besviken

God morgon, god förmiddag, god vad fan du vill!

Jag är på väldigt dåligt humör och jag har nu bestämt mig för att bojkotta julen för all framtid. Jag är van att bli besviken, men att se min brors blick när hans hopp krossades så ofantligt mycket - det blev för mycket. Därför ska jag försöka fixa detta, på något sätt så ska jag göra honom glad igen. Om jag så måste använda varenda sparad krona jag äger, det MÅSTE bli bra igen.

Förutom den självklara orättvisan så känner jag mig väldigt deppig. Fast jag ska inte trycka ner alla andras jullycka. Därför ska jag istället trösta mig själv med Håkan Hellström, Melissa Horn och Hockey - allt annat blir för mycket!

Det blev inte en god jul, men vad hade jag egentligen förväntat mig?!

Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Tack så mycket! :)

2009-12-25 @ 15:32:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0