Criminal minds

Jag har alltid tyckt om serier som handlar om brott. CSI, CSI Miami och CSI New York var guds gåva till mig när jag upptäckte dem. Även om jag helt klart tycker orginalet, CSI, är bäst så tycker jag även om de andra. De är bara några få av de program som jag brukar följa i samma genre. The Mentalist, NCIS och Criminal Minds är också några som jag följer slaviskt på grund av spänningen och de brott som löses.

Ikväll är det ännu en "brott-kväll". Criminal minds visas ikväll på Kanal5 klockan 21.00. Det kan man absolut inte missa om man är lika fanatisk som mig. Jag älskar hur psykologi blandas med rättvisa, det kan inte bli mycket bättre.

pic;google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0