dagens inköp

Idag har jag vart på stan och bara tittar runt. Jag hade egentligen planerat att ta en fika på Espresso house med mig själv och min dator. Fast den planen sprack eftersom det inte fick plats fler folk där inne och jag vägrade sitta ute i denna kylan.
Jag gick istället in i bokhandeln och köpte lite saker + pratade med min bror och de andra.

Sedan blev det en liten runda på stan, var även på ett solarium. Ja, jag vet att det låter konstigt och lite fåfängt. Jag kan dock säga att jag solar inte för att bli brun, jag har en sjukdom som gör min hud torr och för att lindra det så solar jag. UV-strålar gör att huden inte blir lika torr och då får jag inte eksem av kylan.

Förutom att sola så har jag köpt lite saker:
blått nagellack
ögonskuggor
örhänge
klämmor
kräm till hårbotten (gratisprov)
Twilight skrivböcker
pennor + suddgummi
spel - "intim"-frågekort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0