en bra men irriterande förmiddag.

Just nu sitter jag på jobbet och njuter(??) av min lunch - två tjocka korvar, Kesella och lite nötter. Haha, vilken fattig lunch om man tänker efter fast jag kan inte äta så mycket ändå. På sista tiden så har jag mått illa varje gång jag har ätit - därför ligger jag lågt med maten.

Annars så har dagen varit bra tills nu, en del irritationsmoment har gjort att jag går och är lite allmänt sur. Dock så är det något man måste ta ibland. Jag tycker bara inte om när människor underminerar och spelar falska spel - lögner går inte hem hos mig!!

Nu ska jag återgå till min "fina" lunch...

Kommentarer
Postat av: mimmione

scans smaksatta korvar är riktigt goda endast 4g kolhydrater/100g gillar bratwurst bäst, jag brukar ha mycket sallad till en matig och god lunch

2009-12-29 @ 12:43:04
URL: http://mimmione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0