en glad Mika med halsont

Jag håller nog på att bli sjuk, eller nej jag har blivit sjuk. Min hals håller på att snöra ihop sig, snoret har en egen vilja och hela mitt huvud dunkar - detta tyder på sjukdom. Har jag riktig "tur" så är det kanske den nya influensan Svinis som tar kol på mig. Fast nu ska vi inte bli deppiga för det. Jag har lärt mig att det som händer är menat att hända, man får helt enkelt ta det som det kommer.

Fast även om jag är sjuk så är jag riktigt glad just nu. Det går inte att förklara eftersom anledningen till mig lycka är lite konstig och väldigt liten. Fast jag har alltid sagt att livet är alltid lite roligare om man är lätttillfredställd - vilket jag är på humorplanet.
Jag kan säga att det är en viss person som har gjort mig väldigt glad nu på morgonkvisten och det känns bra att ha något att ta fast vid. Nu kan jag klara av allt känns det som, fast nu kommer ju det även lite mer impulsivt och konstiga tystnader in i bilden om det går riktigt dåligt. Fast det är nog något man får ta.

Det känns som om jag virrar och därför ska jag nu stänga av datorn, byta om och gå till jobbet.

Vi hörs♥

Kommentarer
Postat av: mina

Slappa & baka lita gott..

2009-12-02 @ 09:07:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ellen ~

krya på dig :)

2009-12-02 @ 10:57:00
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0