en Malmö-dag

Det har varit en fantastisk dag, solen har stått högt och jag har spenderat hela dagen med pappa. Vi körde till Malmö, shoppade, åt, körde tillbaka till Ystad, handlade på Willys och sen körde vi hem för kvällen. Ja, även om vi inte hade köpt något så hade dagen varit perfekt, jag har mått riktigt bra idag. Mycket tackvare pappa!! Igår/Inatt skrev jag ett inlägg om att jag är ensam, men tänk så fel jag hade. Vad som än händer så kommer jag alltid ha pappa och det räcker!

Jag köpte skor på Skopunkten, tre överdelar på Gina Tricot och en klänning på Kappahl. Jag tänkte lägga in bilder imorgon, orkar verkligen inte nu. Sedan köpte vi även skor till min bror, de var också fina. Ja, jag är verkligen nöjd med allt idag - t.o.m bildfärden dit och hem var rolig. Vi lyssnade på en massa "Mikamusik". Melissa Horn, Håkan Hellström, Lady Gaga, Lars Winnerbäck och sånt. Sen lyssnade vi även på mycket dansband (pappas val!) Ja, hela dagen har varit utomordentlig.

Pappa när vi skulle hämta bilen.

Pappa körde, jag får kanske skaffa körkort så det inte alltid blir han som kör.

vi fick gå en bit till Entré eftersom man har tur om man ens hittar en parkeringsplats. Vi hittade en ganska snabbt och då tänker men inte i 'gräset är grönare på andra sidan' zonen. Jag förälskade mig i husen och deras färger.

pappa och jag, min bästa vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0