en mysig kväll med gott folk

Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt trevlig, dock utmattande, kväll hos Matilda. Det var bara jag, Emmylie, Matilda och Elin som hade en myskväll tillsammans - fast egentligen så är inte det så bara. Vi har alltid sjukt roligt tillsammans och det slutade med att vi satt och lyssnade på låtar som bränn bh:n och om du blir min fru. Det är riktigt fina grajor.

Nu hade jag tänkt lägga mig, fast jag pratar med en bekant på msn så jag ska sitta uppe lite till. Vi har inte pratat på länge och jag behöver känna lite glädje. Visst är det underbart när man bara kan hitta sin glädje så, när det finns koncentrerat i en annan människa?

Matilda säger något väldigt intressant!

ha-a-a-ar du fajjsbook?

Om du blir min fru då ska jag ta dig här och nu...lalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0