en riktigt bra dag.

Det har varit en riktigt bra dag, det gick väldigt bra på jobbet och fikan med Emmylie efteråt var bara sjuk. Jag kan verkligen säga att jag inte har haft en sådan bra dag på väldigt länge. Jag har vikt kort, lagt ut böcker, hjälpt folk och ringt till beställningar - ja en fullspäckad dag. Jag tycker om när det är så, när man har saker att göra hela tiden och man verkligen kan hjälpa till.

Efter jobbet så fikade jag på Espresso house med Emmylie och det var speciellt. Vi satt och skrattade, gjorde ljud och var allmänt flummiga. Jag misstänker att Emmylie tog en liten shot innan vi träffades, hon var väldigt all over the place. Fast jag älskar det och våra fikor är alltid lite speciella.

Vi har planerat mycket och det är fest som gäller för hela slanten. Den 19:de ska vi på 20:års fest och efter det blir det Öja, eftersom det bara är jag och Emmylie som ska dit så kan det sluta på två sätt: 1. Vi har jätteroligt och dansar hela natten lång. Sen tar vi bussen hem. 2. Vi ramlar och glömmer allt precis efter det har hänt och vi går hem, vilket tar en timme.
Sist vi var där så dansade Emmylie för en grupp människor, hon åt en banan på dansgolvet(!!), jag ramlade på en kille och sen gick vi hem. Så jag vet inte riktigt om det är så bra att vi går själv, fast vi träffar säkert folk vi känner. Man vet aldrig...



Trackback
RSS 2.0