FILMKVÄLL!

21.25:
- Tv4, 28 dagar
- Tv3, EdTV
- Kanal5, Gone in 60 seconds
21.35:
- Svt2, Hajen (Jaws)
21.55:
- Tv4+, Beck - öga för öga

Jag vill se alla, dock så är det omöjligt. Därför ska jag prata lite med Therese och se vilken hon vill se. Jag ska hem till henne ikväll igen, riktigt mysigt.
Ska ni se någon av filmerna?

Jag rekommenderar verkligen Beck om man tycker om en mindre version av CSI. Tycker man om lite skräck så borde man se Hajen, även om man tydligt kan se det som är maskingjort. Gillar man däremot lite fart, spänning och bilar så ska man se Gone in 60 seconds. Alla de filmerna är bra, de andra har jag inte sett. Jag har sett lite på EdTV och den verkade halvbra, antagligen inget jag hade sett två gånger. Fast smaken är som baken...


Kommentarer
Postat av: ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!

Kanon!! Håll tummarna och kika in igen imorgon efter kl 20:00! :)

2009-12-05 @ 18:44:28
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0