gårdagens fynd

Igår var jag ju och shoppade med pappa. Jag inhandlade en del saker som jag är väldigt nöjd med, ibland får man verkligen valuta för pengarna. Jag tänkte lägga upp det jag har köpt.

Jag kan först säga att mycket är köpt på Gina tricot, vilket egentligen inte är en "big deal". Dock tycker jag inte om att handlar där av en anledning - eftersom priserna är billiga så handlar många ungdomar där. Därför är det inte ovanligt att se ungefär ett fem-tal tjejer som har samma klänning som man har köpt själv. Jag vill helst ha lite annorlunda kombinationer och kläder, vilket inte är lätt om man köper något på Gina. Fast priserna gör att den tanken oftast försvinner.

Gina Tricot:
Vit stickad kofta - 149kr

Vitt linne med tryck - 129kr

Mörklila kofta - 199kr
+ linnet på förra bilden.

Kappahl:
Svart klänning med paljetter vid bysten - 299kr

Skopunkten:
Svarta pumps med klack - 249kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0