jag är ett bokfreak!

Ja, jag är verkligen konstig när det gäller böcker. För det första måste jag äga de böcker jag ska läsa, bara där börjar det låta konstigt. Sen köper jag alltid många böcker på en gång, något som gör allt ännu konstigare. Igår köpte jag fyra böcker av Kajsa Ingemarsson, idag har jag köpt fyra nya böcker:
Meg Cabot - Nu eller aldrig, Meg Cabot - Idolen

Katarina von Bredow - Som om ingenting

Dan Brown - Da vinci koden

Detta innebär att jag har väldigt mycket att läsa på fyra dagar, fast det känns bra. Det finns inget bättre än att bädda ner sig under ett varmt täcke, tända ljus i rummet, varm choklad och en bra bok - det är en perfekt dag för mig. Det kommer nog bli många sådana dagar nu framöver, speciellt dessa fyra dagar då jag faktiskt är ledig. Sedan jobbar jag bara mån-ons nästa vecka så även då kan jag mysa till det med lite egentid.
JAG + BÖCKER = SANT♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0