jag hatar att vara sjuk

Ännu en morgon vaknade jag upp och jag kände redan innan jag rest mig hur min mage gjorde uppror. Nu har jag sprungit fram och tillbaka från sängen i två timmar och fått upp gårdagens matrester. Det låter äckligt - det var äckligare!

Därför måste jag ringa Kerstin om ungefär en kvart och säga att jag inte kommer in idag. Även om jag verkligen känner för att jobba så går det inte, alla mina inre organ slåss mot varandra. Så det blir en sängliggande dag för mig, förhoppningsvis får jag i mig lite mat. Just nu är jag riktigt hungrig, fast det beror kanske på att jag inte har ätit sen lunch igår + ett äpple till middag.

Fy, jag som ska festa på lördag. Just nu får vi se hur det blir med det. Detta är kanske bara en 24 timmars grej som försvinner snart, jag hoppas verkligen på det! För vem vill missa att Therese fyller 20? Och vem vill missa en megafest med alla man känner efteråt? Inte jag i alla fall, därför ska jag medicinera mig själv(varmt honungsvatten, Ipren & en bra bok). Ja, nu måste alla hålla tummarna för att jag blir frisk tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0