lite festligheter en vardag

Nu ska jag snart bege mig hem till Matilda för att fira kära Stahaijna som fyller 18 år imorgon. Det är verkligen något som ska firas, för detta innebär inte bara att hon är ett år äldre utan detta betyder även att hon kan följa med resten av "the ratpack" ut på trevligheter. Dans, shotspel och krig i buskar är några av sakerna som hon nu kommer göra helt lagligt!

Känner mig lite stressad över vad jag ska köpa till henne, men jag det kommer säkert. Jag har två saker på lut som är lite skämtsaker. Fast jag vet att vi har liknande humor, så hon kommer förhoppningsvis uppskatta det jag köper.

Ja, nu måste jag snart göra mig klar. Eftersom det regnar ute så måste jag svära lite över det, jag som hade planerat att ha håret lite fint. Nu kommer det mer bli en väldigt blöt och kall Mika som kommer dit. Fast man får ta det man haver.

Kan även säga att världens sötaste kille var inne i bokhandeln idag och jag hjälpte honom. Vilket leende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0