vilken kväll!

Gårdagen var, ja det går inte riktigt att förklara. Jag har inte haft en sådan konstig kväll och natt på länge - helt sjukt. De planer som vi hade framställt blev inte alls av och det slutade med en massa grejer på samma gång. Jag hade riktigt roligt och jag hade gärna gjort om det igen, vilket jag hoppas blir av. Jag kan inte berätta så mycket eftersom alla mina tankar är förvirrade. Egentligen vill jag inte berätta något heller, en del saker är helt enkelt privata.

Jag kan ju bara säga att ingen har så roligt som jag och Emmylie. Vi förfestade på mitt rum och fy vad vi sjöng, skrattade och skrek - stackars mina grannar. Fast det får de ta för jag uppskattar mina kvällar med Emmylie väldigt mycket. Haha, om mina väggar kunde tala - de skulle kunna berätta allt för mycket.

Nu ska jag se Harry Potter och Halvblodsprinsen - sen ska jag hem till Therese.

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0