den var bättre andra gången

Nu har jag varit och sett New Moon ännu en gång och jag måste säga att den var mycket bättre andra gången. Jag uppfattade en hel del saker som jag missade första gången jag såg den - är väldigt tacksam att jag såg den igen. Sedan måste jag även säga tack till Linn för hon följde med, hon tyckte att den var så bra att hon ska se den i helgen igen! Haha, det smittar av sig :)

Jag älskar verkligen The Twilight Saga, mer än de flesta om jag ska vara ärlig. Många förstår nog inte hur viktiga böckerna och filmerna är för mig. Jag har alltid letat efter saker som berör mig på olika sätt, genom lycka och sorg. Det har varit mitt mål i livet att förstå varför livet är som det är - vi har alla olika förutsättningar. Varför är det så?
Jag har även hatat kärlek, eller egentligen så har jag inte hatat känslan eftersom man inte kan hata något som man inte tror existerar. Jag har aldrig varit med om några lyckliga slut och för mig så har kärlek varit något obefintligen. Dessa böcker har fått mig att tro på kärlek igen. De har även berört mig mer än något annat innan - det är som magi.

Ja, det är svårt att förklara och det är inte så lätt att förstå heller. Det kan vara rörigt, just nu är det kaos i mitt huvud. Jag är bara så glad för att det finns en värld som jag kan och vill rymma till - den ger mig en valmöjlighet.

På bion:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0