en bra dag på stan

Idag har jag hunnit med mycket, även om jag har mycket kvar att göra. Det blev en promenad på stan med pappa, inhandlade en del saker som jag längtat efter.
Charlaine Harris - Levande död i Dallas
Charlaine Harris - Död tills mörkret faller
Catharine Hardwicke - Twilight, bakom kulisserna

Den sistnämnda har jag längtat efter i ett halvår nu. Eftersom jag är ett riktigt Twilight-freak så var jag bara tvungen att köpa den. Så nu står den i min bokhylla bredvid mina andra saker som har med Twilight att göra. Egentligen så älskar jag det mesta som har med vampyrer att göra, därför är jag väldigt nöjd med alla tre köp.
De två första är de böcker som serien True Blood är baserad på, så det ska bli spännande att läsa dem.

Pappa och jag hann även med en snabbfika, mat till Sigge (mitt marsvin som är döpt efter Håkan Hellströms son) och mycket mer. En produktiv dag vill säga.

Nu ska jag göra lunch, hem till pappa och sen är det handboll som gäller. HEJA IFK YSTAD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0