farvälfika med pappa

Det blev en lite fika med pappa på Espresso house idag, pratade om Karlskrona och lite annat. Detta var en farvälfika, även om jag bara är borta i ungefär tre dagar så kommer jag sakna pappa enormt mycket - jag är en pappasflicka!

Han är min bästa vän och klart att man saknar sina bästa vänner, sedan är han även min pappa och det gör att han blir ännu viktigare. Fast det kommer nog gå bra, han har sagt att han ska ringa.

Fikan var mysig, rolig och lite allt möjligt på samma gång. Jag har även köpt en födelsedagspresent idag till en kompis som fyller år om ungefär en månad. Jag känner mig duktig och jag hoppas verkligen att hon blir glad, men det tror jag att hon blir.

Nu ska jag hem till pappa och duscha och prata lite med Max. Sen måste jag verkligen packa det sista, bli klar med allt och äta lite. Jag kommer inte hinna äta sen - är inte i Karlskrona förrän vid åtta och vi ska på fest nio. Haha, fast ibland är det roligt att vara stressad!

pappa kollar in det han har köpt.

jag dricker iste.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser mysigt ut!

Ha så skoj på bio! :)

2009-11-13 @ 15:09:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Julia ♥

Anmäl dig gärna till min tävling "Veckans blogg"

Hoppas du haft en fin dag!

Kram

2009-11-13 @ 22:25:52
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0