fika med Aggiie

Dagens fikastund har varit väldigt underhållande. Allt från sex till julgranspyntning har kommit upp - inte på samma gång då. Det var riktigt trevligt att träffa Angelica och se att hon lever, ibland är det osäkert eftersom hon är överallt på precis samma gång. Mycket har hänt på sista tiden och denna fika har gått åt till att delge information.
Hon har färgat håret i en väldigt vacker lite rödaktig ton, vi bokade in fest den 21 november och sedan pratade vi även om folk som kanske borde ta en "chillpill" eller nått, stressa ner med lite träning (internt mellan mig och Aggiie).

Jag är så glad att ha henne, även om hon ibland får mina öron att blöda - också en intern grej!
Jag vet att vad som än händer så finns hon alltid där, min lilla skyddsängel♥

Aggiie tog en Chai-latte & en Manhattan Brownie.
Jag tog en Iste-grön passion & en Manhattan Brownie (åt dock bara det jag får äta)


Aggiie passar väldigt bra i sin nya hårfärg.

Aggiies tankar: "Mums, jag äääälskar chai-latte!"


Kommentarer
Postat av: Aggiie

HAHAHAHAHA :D



är du beredd att få blödande öron igen nu?



men denna gången av PEPPSKRIK!!

2009-11-20 @ 10:56:13
URL: http://hopedreamlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0