fika med pappa

Nu har jag gått min morgonpromenad och duschat + gått en liten runda med Oden, så nu ska jag träffa pappa för vi ska gå en runda på stan. Det blir nog en fika på Espresso house och kanske lite fönstershopping - man vet aldrig när det gäller pappa och mig. Jag vet att vi ska in på Systemet och handla ett gott vin tills imorgon, tror det blir smultronvin.

Annars ska jag inte göra så mycket idag. Tänkte läsa ut "När jag hör din röst", se Twilight och sen är det bio ikväll. Just nu längtar jag bara tills New moon börjar - I can't wait.

Nej, nu måste jag göra mig klar. Vad händer annars idag då?

Oden sitter alltid bredvid mig när jag sitter vid datorn. Det är "hans" matta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0