första dagen avklarad

Nu har jag kommit hem från både en lång och en kort dag på jobbet. Det var mycket att ta in men jag tror redan att jag har lite koll på saker som sker där. Dock var jag lite förvirrad idag och jag blev väldigt generad när jag inte kunde svara på en del frågor som kunderna ställde - fast detta var ju trots allt första dagen. Jag ger det en vecka, sen kommer jag nog kunna svara på nästan alla frågor som de ställer.

Jag måste verkligen säga att jag trivs där, det har bara gått en dag men jag tror verkligen att detta kan bli något bra. Nu har jag i alla fall något att göra i en månad, sen får vi se vad som händer. Jag älskar personalen - idag jobbade Kerstin (min handledare), Andreas och Alexandra. Jag känner Alex sen innan, hon och jag är vänner. De andra två är störtsköna människor som är väldigt sociala - my type om peeps.

Dagens uppgifter har inneburit: påfyllning av varor, prismärkning och observation. Jag har kollat lite på hur de andra har jobbat för att kunna förbättra mina färdigheter. Min bror jobbade inte idag fast det var lite skönt, nu kom jag in i det på ett helt annat sätt. Nu är jag ledig hela helgen, ska jobba på måndag igen.
Fast en sak jag kan säga och det är att jag nog inte kommer kunna gå imorgon, jag har stått upp hela dagen och bara gått runt - mina fötter håller på att dö.

Fast ja, en riktig toppendag! Hur har alla andras dag varit? Lika bra som min?

jag prismärkte mig själv lite :P Jag är ganska billig om dessa priser stämmer, haha ;)

dessa prismärkte jag + dubbelt så mycket uppe i butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0