Garrett Hedlund - so fantastic

När jag såg Troja igår så blev jag helt betagen av en av skådespelarna. Jag tyckte helt enkelt han hade en rå skönhet som få har. Jag har nu fått reda på att denna man heter Garrett Hedlund och tack vare det pålitliga google så kan jag nu beundra hans bilder.

Vilket leende, vilka ögon, vilket hår! Ja, han är nog lite av min drömman nu. Han har det mesta jag söker, dock vet jag ju inte hur han är som person - fast drömma kan man ju?!
Nu ska jag fantisera lite mer om honom innan jag måste gå till jobbet.

Vad tycker ni om honom?




Kommentarer
Postat av: Elin

sjukt säxig man!

2009-11-30 @ 22:07:29
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0