hjärnverksamhet = ickeexisterande

Just nu kan jag inte tänka på någonting, allt känns så overkligt. Det känns som om jag just nu har "a out-of-body-experience". Allt är så förvirrande och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det, allt från killar till min framtid. Jag hade en plan, en säker plan, fast nu vet jag inte längre hur det blir.

Jag kan inte tänka på sorgen jag känner över att jag inte har hört från Honom på fem dagar, jag kan inte tänka på förvåningen att någon som kanske fanns där innan har hittat någon annan och jag kan inte tänka på paniken som håller på att kväva mig på grund av mina osäkra framtidsplaner. Allt känns så fel.
Jag visste vad jag ville innan, min stig fram i livet har alltid varit rak och hinderlös. Nu så börjar stigen helt plötsligt att svänga åt alla olika håll, hålen i marken får mig nästan att trilla och jag vet inte vilken väg jag ska ta när min stig delar sig. Allt känns så overkligt.

Sömnbristen får mig att tänka i en massa konstiga banor, fast ibland vill man bara få det ur sig. Jag ser på mitt liv, jag ser något jag inte gillar. Det finns ingen struktur eller säkerhet - bara en massa frågor. Jag kan inte tänka klart, det finns för många tankar i mitt huvud. Jag behöver sömn fast om jag lägger mig ner och blundar så kommer alla tankar och meningar om varför mitt liv är så patetiskt tillbaka, jag kan inte fly från det men jag kan inte möta det heller.

Jag behöver Honom, mer än något annat - just nu finns Han inte här. Han är ingenting mer än en vän, men Han förstår bättre än de flesta. Han vet så mycket mer om detta, så mycket mer än jag själv vet om mina förvirrade tankar. Jag vill inte vara beroende av något eller någon, dock så behöver jag någon som förstår - likt kroppen behöver syre. Jag behöver något mer än bara detta, jag behöver en dröm - ett mål. När jag väl har hittat mitt mål, då kommer allt annat falla på plats.

fast hur ska jag kunna hitta meningen om jag inte ens vet vart jag ska börja leta?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: ja den är awesome!

2009-11-25 @ 23:51:10
URL: http://delicioustaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0