jag hatar teknologi

Jag hade planerat att se Batman - The dark knight nu, fast det går inte eftersom min brors playstation inte vill funka. Det har gått att se filmer på den innan men nu vill den helt enkelt inte. Och jag som såg fram emot att se den, nu blev jag besviken. Jag tänkte försöka en gång till innan jag ger upp - den MÅSTE fungera!

Jag är inte alls teknologisk och därför hatar jag när saker inte fungerar, jag vet ju inte hur man lagar dem. Min mamma är ännu sämre än mig och alltid när jag behöver hjälp så är min bror hos vår pappa. Herregud, jag funderar på att bli eremit och säga "nej" till alla tekniska saker. Jag ska bygga en eld på mitt rum!

Okej, nu tar jag kanske i men jag vill så gärna se filmen. När jag har längtat efter något länge så blir jag alltid sur och besviken om det skiter sig i slutändan. Fan också!!

Nu ska jag gå och testa en gång till. Funkar det så ska jag se filmen, funkar det inte så ska jag gå och lägga mig - svårare är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0