känner mig helt slut

Jag är verkligen helt utmattad!
Jag har träningsvärk i hela kroppen efter all dans, jag har huvudvärk efter all sprit och jag har rivsår i ansiktet efter något som jag inte kommer ihåg. Ja, en fest är inte bara för kvällen - den finns i kroppen i flera dagar. Jag har verkligen försökt att göra något produktivt idag men det går inte. Jag har bara fikat med pappa och sen gick vi och handlade. Mer än så har jag inte hunnit med.

Allt går i slowmotion och nu ska jag lägga mig och läsa, hann inte innan. Känner att hela min kropp behöver lugna ner sig och få vila. Ikväll är det film som gäller, ska antingen se På spaning med Bridget Jones eller Shooter.

såhär roligt hade jag igår:
outfit:
röda skor - Skopunkten
svarta leggins - Kappahl
vit klänning - MQ
grön kofta - H&M
liten väska - Åhléns
(jag till höger, Johanna i mitten)

pic; Miloo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0