Körslaget, team Ola.

Jag har inte sett Körslaget 2009 varje vecka, men någon gång när det inte har varit något annat på TV så har även jag tittat på det. Min klara favorit har alltid varit Team Ola. Han har en skön stil och kören har varit bra, svenska folket måste nog hålla med mig eftersom det var Team Ola som var "the last men standing" - de vann!

Några favoriter med dem är Angels och All by myself. När jag sökte på Youtube så hittade jag även en annan kör som har gjort de låtarna. De har många likheter med Team Ola; bara män, lite samma klädstil och samma låtar. Den andra kören var med i BBC's version av Körslaget och enligt mig så tycker jag att de är mycket bättre.

Vad tycker ni?

Team Ola - Angels

Only men aloud - Angels

Team Ola - All by myself

Only men aloud - All by myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0